Emo Boy

Emo Boy

برای تویی که قلبم را شکستی... دوست دارم

برای تویی که قلبم را شکستی می نویسم :

تویی که خاطراتت تنها امید زیستن برای من است

« همچنان دوستت دارم » می دانم که تو هیچگاه این جمله را درک نخواهی کرد

اما نمی دانم چرا شاید تو هنوز وسعت عشق مرا در نیافته ای

شاید تو هنوز نمیدانی که من چگونه دوستت دارم

 یادم می آید که می گفتی ساده باش حال ساده می گویم:  دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت16:59---14 مرداد 1391
وب خوشملی داری

عشق دروغین
ساعت19:05---9 ارديبهشت 1391
سلام ودرود بر مدیریت وبسایتeMoboyامیدوارم در هرلحظه از زندگیتون موفق باشید ممنون از نظر مفیدتون وب زیباییدارید خیلی قشنگ و جنجالی بود از سلیقتون خوشم اومد تا نظری دوباره بدروود.

delara
ساعت12:16---7 دی 1390
slm vaqean bet tabrik migam vaqean webe khubi dary khoshhal misham age be webe man sar bezani vaqean aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bud perfect mer30



age zahmaty nis logomo tu webet add kon khoshhal misham mer30





تازه ترین ها با دل آرا


سارا
ساعت16:01---11 مهر 1390
فوق العاده س .. واقعا عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مسعود ׀ تاریخ: شنبه 26 شهريور 1386برچسب:دوست دارم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدید.. نظر بدید خوشحال میشم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 7hill.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM